milourademaekers.reismee.nl

BON BINI BONAIRE

Bon dia,

Zoals sommige van jullie al weten ga ik weer een nieuw avontuur tegemoet! Dit keer ga ik 3,5 maand naar Bonaire en ik vertrek komende woensdag al, waaaaah!

Bonaire behoort tot de Nederlandse Antillen (ABC eilanden) en ligt tussen Noord- en Zuid-Amerika.


De officiële taal is dus ook Nederlands, alhoewel de lokale bevolking vooraal Papiaments (mix van Spaans en Portugees) spreekt.
Het is een klein eiland met een oppervlakte van 300 km2, +/- 19000 inwoners en heeel veel mooie (witte) stranden! Het wordt ook wel 'duikersparadijs' genoemd en ook wordt er veel gesurfd! De temperatuur ligt overdag rond de 33 graden en 's nachts rond de 27. Een echt paradijsje dus!

Ik ga daar werken bij Spice Beach Club, dit is een strandbar behorend bij Eden Beach Resort, waar ze eten en drinken serveren. Ik ga hier 5 dagen per week werken en ik begin zaterdag!

Op dit moment ben ik nog druk bezig met een woning te regelen en alles in mijn koffer te krijgen hihi. Maar verder ben ik helemaal klaar voor vertrek! Woensdag om 12.35 uur vlieg ik. Ik maak 1 tussenstop op Aruba en om 18.35 uur lokale tijd (het is 6 uur eerder in Bonaire) land ik dan op Flamingo Airport in Bonaire.

Natuurlijk is het wel weer een beeje spannend, maar ik heb er vooral heel erg veel zin in!

XXX Milou

Reacties

Reacties

T Wolters

Wat een avontuur ? je kan wel Nederlands praten
Maar wel goed warm
We wensen je een goede reis en een fijne werkzaamheden
Maar ook veel plezier in je vrije tijd
Groetjes

Danielle

Fantastisch Milou, je hebt groot gelijk. Eerst lekker genieten in Oostenrijk en nu dit avontuur. Enjoy !!!!

veradohmen01@gmail.com

Hoi Milou,

Leuk dat je een blog gaat bijhouden over je avontuur op Bonaire. Je gaat hier zeker een hele mooie tijd krijgen. Je zult snel veel mensen leren kennen want op dat gebied is Bonaire echt een fijn eiland om te wonen. Naast je werk zul je vooral heel veel gaan genieten van het weer :):):), de mooie natuur en de gezelligheid. Alvast een hele goede reis en dan zien we ons snel! Groetjes Vera, Mario, Jordie en Femke

Oma

Wat een uitdaging, geniet er van

Mama

Milou. Net als Oostenrijk is dit een kans om de wereld te verkennen. Ik gun je een rugzak vol relativeringsvermogen, mensenkennis, levenservaring en een dikke vette portie genieten opmde koop toe. Doe vitamineren op en leef ! Elke dag die je geniet is er een om nooit te vergeten. Zorg dus dat je elke dag geniet! Maak er wat moois van. Love you and always your bank-up in case of emergency ????

Ricky & Marion & Sam & Tren

Lieve Milou! Fijn je nog even gezien te hebben !!
Ga enorm genieten van alles wat je gaat meemaken !
Een hele goede reis gewenst!

Jas

That blue water tho

annemijn

wow wat een mooi land ga nu al boekken voor 2023 hup op naar bonaire

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!