milourademaekers.reismee.nl

Another day in Paradise

Yesterday was amazing! <3

Ik logeerde bij collega's en toen ik daar wakker werd was Elyse al pancakes aan het bakken voor breakfast. Daarna heb ik Nikki, een andere collega, opgehaald en zijn we gaan zwemmen bij Bachelor's Beach. Hier was ik nog nooit geweest en het was echt super mooi!! Het is wel een beetje een gek strand, want het ligt ongeveer 6 meter lager dan de normale wegen en dan ga je met een trap naar beneden en dan sta je direct in de zee. Maar als de zee dan terugtrekt zie je het strand. Beetje rare uitleg misschien maar het is in ieder geval heel mooi haha! En je hebt in het water dus ook geen stenen en koraal enzo dus dat is heel fijn. Toen zijn we daarna nog bij Spice gaan zwemmen en daar kwamen we weer allemaal mensen tegen, lekker cocktails gedronken op het strand en daarna nog gaan uiteten. Perfect day :)

Vandaag was er een cruiseboat, dus het was gekkenhuis op het werk. Mensen van de cruise kunnen dan namelijk een arrangement boeken en dan krijgen ze bij ons een bedje en een drankje en dan kunnen ze daar de hele dag liggen. Dus ons hele strand lag vol, bij de bar was geen plekje meer te vinden en de tafels waren ook allemaal bezet. Eigenlijk was het best wel een chaos, maar wel leuk om eens mee te maken.

Verder is het nu wel wat drukker op het werk. Je kan wel merken dat het vakantie is, meer gezinnen. Vooral Nederlanders en Amerikanen. Ik werk nu weer af en toe buiten bij de bar en op het strand. Is wel leuk ter afwisseling met het restaurant. En op vrijdag met de Happy Hour mag ik steeds in de magical Bucket Bar, buckets bier & wijn verkopen! We hebben dan een DJ op het strand en dan is het altijd een groot feest. Vorige week hadden we wel een special edition want het ging super hard regenen, echt hoosbuien. Dus dan rende iedereen snel naar de bar en het restaurant en was het daar propvol maar dat creërde wel een gezellige sfeer eigenlijk.

Over 4,5 week kom ik alweer naar huis, dus ik ga nog ongeveer 3 weken werken en daarna zelf lekker vakantie vieren :)

X Milou

Oma

Hoi milou, kun je nog wel wennen als je terug bent thuis?
Je hebt veel gezien en beleefd, geweldig.
De tijd gaat nu hard. Fijn dat je nog zelf over drie weken wat vakantie viert, want als je terug komt moet je weer gelijk aan school beginnen dat is wel haevy, maar dat lukt allemaal wel. We zijn ook weer blij als je terug bent.
Wij gaan over 2 weken 5 dagen naar het Sauerland. Nu doen we deze week mee aan de fietsvierdaagse, is ook gezellig. Geniet deze 4,5 week er nog van.
Heel veel groetjes en een dikke knuffel van opa en oma xxx

Jeremy

Wauw, Milou.. Waat un supergaaf half jaor hestich gehadj!!
Genietj nog efkes van de leste tieed dao, lekker oplaaje vur ut neuwe avontuur in Mestreecht! :) X