milourademaekers.reismee.nl

Verhuizing 2.0, bootje varen, sterren kijken, snorkelen & bestolen

Hallo allemaal,

Ik heb weer een heleboel te vertellen, leuke en minder leuke dingen.. Maar ik ga beginnen met de leuke :)

Ik ben weer verhuisd en woon nu in een super mooi huis aan het water, waar ik samen met een vriendinnetje een eigen verdieping heb! Dit is echt heel erg fijn en ook super gezellig met Nikki! Nikki werkt ook bij Spice en heeft meestal dezelfde werktijden als ik, dus hebben we ook veel vrije tijd samen om leuke dingen te doen. Al zijn we momenteel beide verslaafd aan grey's anatomy, waardoor we ook wel eens hele ochtenden in bed spenderen om serie te kijken, oepsiee..

Ik heb nu ook een scooter gehuurd en dat vind ik echt geweldig! Ik heb nu alle vrijheid om te doen en laten wat ik wil, en vind het ook heerlijk om te touren met de scooter. Dus ondertussen heb ik al wel 5x een rondje Noord- en een rondje Zuidkust gemaakt, maar het blijft mooi!

Ook ben ik twee keer gaan varen, 1x met een zelfgemaakt vlot (wel met motor hoor!) en 1x met een sloep. Het vlot was iets te zwaar beladen voor de sterke wind en hoge golven die dag, waardoor we na anderhalf uur besloten om het vlot naar huis te brengen en dan ergens op het strand te gaan liggen, aangezien we liever niet wilden zinken.. Toen zijn we 's avonds nog naar de housewarming party van Marianne (collega) gegaan en hebben we daar gebbq'd. Heerlijk dagje! Het varen met de sloep was gisteren, samen met Nikki en haar ouders. We waren naar klein Bonaire gevaren en hebben daar lekker een beetje gezwommen en in de zon gelegen.

Eerder deze week was er ook een sterrenregen. We zijn toen helemaal naar de zuidkant van het eiland gereden, en hebben daar tot midden in de nacht op het strand gelegen en naar de sterren gekeken om zoveel mogelijk vallende sterren te zien. Althans dat was de bedoeling.. uiteindelijk heb ik er maar 1 gezien omdat ik de hele tijd druk aan het kletsen was... Dus dat wil ik voordat ik naar huis ga wel nog eens doen en dan echt naar de sterren kijken hihi.

En dan nu het treurige nieuws.. Afgelopen zaterdag ben ik gaan snorkelen met Marianne en Anouk. We zagen een paar schildpadden en allemaal leuke visjes en koraal waardoor we ongeveer een uur in het water zijn geweest. Toen we terugkwamen op het strand waren al onze spullen weg.. Gelukkig stonden de scooters er wel nog, maar de sleutels waren wel gestolen. We zijn toen naar de weg gelopen en hebben gelift naar Spice (onze werkplek) om hulp te zoeken, aangezien de politie niet wilde komen. Ik ben toen bij de scooters gebleven voor het geval ze terugkwamen om de scooters te stelen. Anouk had ondertussen de bedrijfsauto opgehaald en toen ben ik met haar naar het scooterverhuurbedrijf gereden om de reservesleutel van mijn scooter op te halen. Bleek dat deze er net van mijn scooter niet meer was.. Dus toen is die man van het scooterbedrijf met ons meegereden om het slot van de scooter door te zagen zodat ze de scooter naar een veilige plek konden brengen, zodat wij ze in ieder geval niet meer de hele tijd hoefde te bewaken. Ondertussen had ik wel al een nieuwe scooter gekregen en hiermee was Anouk nog een beetje gaan zoeken naar onze tassen. En ja hoor, gevonden!! Helaas waren wel onze portemonnees en telefoons eruit gehaald :( Scootersleutels zaten er gelukkig wel nog in en we hebben net op tijd de zaag kunnen stoppen! We hebben nog heel lang doorgezocht, en uiteindelijk de portemonnee van Anouk en Marianne nog gevonden (alleen cash was eruitgehaald), ook hebben we nog een hele kluis met paspoorten, padi's (duikbrevetten) en tassen gevonden, dit hebben we allemaal naar de politie gebracht en gelijk aangifte gedaan. Day ik mijn telefoon kwijt ben vind ik nog het ergste, want ik ben nu alle foto's, telefoonnummers en muziek kwijt.. Ik heb hem wel geblokkeerd via zoekmijniPhone, dus als ze ook maar iets met mijn telefoon doen dan wordt Han (onze werkgever) gebeld en krijgt hij de locatie doorgestuurd. Ik ga hier alleen niet meer van uit aangezien het nu al 2 dagen geleden is..
Dus dat was een rot einde van een leuke ochtend :(

Ik heb nu wel lekker 3 dagen weekend, dan ga ik nog 4 dagen werken en daarna heb ik nog een week vakantie voordat ik naar huis kom. Gaat allemaal snel nu.. Dus ik ga nu nog even lekker genieten en nog bruiner worden en dan zie ik jullie over 2 weekjes!

XX Milou

ps. als jullie me willen bereiken kan dat via Facebook messenger ;)
pps. helaas kan ik geen foto's bij dit verhaal plaatsen aangezien ik die niet meer heb :(((

Reacties

Reacties

Ricky en Marion

He Milou! Oh wat vervelend zeg!! Echt helemaal niet leuk !
ik hoop dat je je telefoon nog vindt..;(

Wat gaat he snel zeg! Leuk dat we vorige week ff gebeld hebben, gezellig ;)!

Geniet nog van je laatste weken en heerlijk een weekje vakantie de laatste week!

Tot snel !!

Ma

Een heel verhaal met heel veel goed en leuk nieuws, alleen jammer van de telefoon met al die mooie foto's. Geniet nog maar even, want dan is 't weer blokken. Maar deze tijd neemt je niemand meer af, een top tijd heb je gehad.
Knuffel opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!