milourademaekers.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Milou

Reacties

Reacties

Ricky Marion Sam & Tren

Ontzettend dapper wat je gaat doen! Fijn dat je gister nog bent komen oppassen en dat we je nog even gezien hebben! Heeel veel succes en plezier ! Geniet enorm van alles wat je gaat mee maken! We reizen met je mee! Lieve groetjes en een kus van Sam en Tren!

Jolanda

Lieve Milou, ik ben enorm blij dat je de knoop hebt doorgehakt en je hart gaat volgen. Geen makkelijke beslissing en niet een besluit waarbij je over een nacht ijs gegaan bent. Ik heb sinds je besluit weer een dochter met glinsterende ogen en een lach op haar gezicht. Ik heb er alle vertrouwen in dat je een mooie tijd gaat beleven en je kansen pakt om te genieten van het leven en na te denken wat je nu echt graag wil richting toekomst. Wat je ook besluit. Ik sta achter je en zal er altijd voor je zijn! Hele dikke kussen en een warme knuffel van mama

Danielle

Geweldig Milou, wat ontzettend gaaf dat je dit gaat doen. Heel veel plezier meid en geniet van dit fantastische avontuur !!!!!!

Lisette

Lieve Milou. Zoals ik al zei vind ik je ontzettend dapper. Kiezen voor jezelf en je droom volgen. Ook ik zie, net als mama een vrolijke Milou die weer kleur op de wangen heeft en straalt. Er is deze week nog veel te regelen, maar straks kan het grote genieten beginnen.
Succes met je voorbereidingen en geniet !!!!

Femke

Wauw milou wat super leuk, heel veel plezier ! En misschien kan je mij ook een keer skiles geven ? ????

Femke

Sorry smileys zinn vraagtekens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!