milourademaekers.reismee.nl

Back in town

Hi!

Jaa ik ben alweer enkele dagen thuis. Afgelopen zaterdag ochtend zijn we vertrokken uit Neukirchen en rond 16.00 uur waren we bij mij thuis. Dit keer was ik met Stef en Ben meegereden. Het was nog even spannend of het wel paste met alle bagage maar uiteindelijk was het toch goed gekomen en waren we in 8 uurtjes weer veilig in Nederland.

De week in Oostenrijk ben ik nog goed doorgekomen, Ik kwam zondag om 18.00 uur aan op het vliegveld in Innsbruck en daar stonden Aranka en Samir mij al op te wachten. We zijn toen samen naar Neukirchen gereden en hebben daar lekker gegeten bij novum. Maandag was het super mooi weer! We zijn toen even langs de skischool gegaan want ik had Limburgse vlaai voor ze meegenomen :) Die hebben we toen lekker in het zonnetje opgegeten. Daarna zijn we naar de Blausee gegaan, dat is een heel mooi helder meertje met ijswater. Toevallig kwamen daar toen nog veel meer andere collega's van de Hauptschule en uit het Rosental huis. Dus toen had ik gelijk iedereen weer gezien :) Later in de middag hebben we toen gebarbecued en in de hangmat gechilld

Cool
.

Dinsdagochtend ben ik met Aranka en Dominik gaan skiën, maar dit was eigenlijk niet zo'n succes... Ik had reuzenslalomski's gehuurd omdat ik nieuwe wil kopen en eens wat ski's uit wilde proberen, maar het eerste half uur kon ik hier totaal niet mee overweg hahaha! Daarbij was Aranka haar stokken vergeten dus die kon ook niet echt lekker skiën en Dominik was aan het oefenen voor zijn snowboard examen, maar hij haat snowboarden dus dit was allemaal niet zo'n succes. Ook was de sneeuw heel slecht, omdat het om 10.00 uur 's ochtends gewoon al 14 graden op de berg was

Yell
. Dus om 11.00 uur besloten we al om maar weer naar huis te gaan en de rest van de week hebben we ook niet meer geskied. Steeds meer pistes gingen dicht omdat er geen sneeuw meer was en de sneeuw was ook echt niet fijn om te skiën.

Wel zijn we nog een dag gaan zwemmen, hebben we nog een Rosental party gehad (groot afsluitsfeest in het Rosental huis) wat echt super gezellig was! Ook hebben we nog gegourmet in de Hauptschule, het was de bedoeling om dit maar 1 avond te doen maar aangezien er zo veel over was hebben het de dag erna gewoon weer gedaan hihi

Smile

Nu zijn alle skigebieden, behalve de gletsjers natuurlijk, dicht. Ook ging iedereen zaterdag of zondag naar huis, dus nu heb ik er wel vrede mee om ook weer thuis te zijn. Natuurlijk vind ik het nog steeds heeeeeeel jammer dat het voorbij is,maar ik heb een TOP tijd gehad en de eerste reünie staat al gepland! We hebben ook nog steeds veel contact via whatsapp en facetime dus ik denk dat ik het wel overleef

Tongue Out
.

Mijn eerste werkdag bij de jumbo heb ik ook alweer gehad dus nu gaat het normale leven toch echt weer beginnen...

Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blogs en wie weet tot een volgend avontuur!

XXX Milou

You will never be completely at home again.
Because part of you heart will always be elsewhere.

That's the price you pay for the richness of loving and knowing people in more than one place.

Reacties

Reacties

Oma

Fijn dat je weer thuis bent met een hele ervaring rijker.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Tot ziens, xxx oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!