milourademaekers.reismee.nl

thuiskomst

hoooooooi!

Ik ben weer thuis! Woensdagavond om half 7 ben ik samen met Edwin en zijn broer terug gereden naar Nederland. Het paste maar net met de bagage, maar we hebben wel een hele goede reis gehad, ik heb bijna de hele weg kunnen slapen hihi

Innocent
. En om3.00 uur kwamen we al in Stramproy aan! Daar stonden mama, Lisette en Ollie al op mij te wachten :) Na even bijgekletst te hebben, heb ik nog lekker in mijn eigen bedje verder geslapen. Donderdag heb ik met papa geluncht en ben ik bij opa en oma langsgeweest. Maar 's avonds kwam de echte verassing!Mijn vriendinnen hadden een surprise party voor mij georganiseerd!! Ik vond het zo fijn om ze allemaal weer te zien, en zo ontzettendlief ! Ik heb echt de beste vriendinnetjes van de hele wereld! Dus een warm ontvangst heb ik zeker gehad!

Al moet ik zeggen dat ik dat ook wel nodig had, want afscheid nemen van Oostenrijk, van de skischool en van alle lieve mensen die ik heb leren kennen was ontzettend moeilijk. Ik heb zo'n super tijd gehad, en dat ga ik echt nooit vergeten! Als ik de kans nog ooit krijg om terug te gaan doe ik dat zonder ook maar een moment te twijfelen, want ik weet het zeker: Neukirchen is mijn 2de thuis en in Neukirchen woont mijn 2de familie! Deze reis en ook de anwärter opleiding is het beste wat me ooit is overkomen, en ik ben eeuwig dankbaar aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen. Ook aan mijn ouders die mij in eerste instantie gestimuleerd hebben om dit te gaan doen, toen ik zelf nog twijfelde... Dankejwel papa en mama!! Jullie zijn de beste<3

Ik ben nu terug in Nederland omdat ik morgen de 2de selectieronde van geneeskunde in Maastricht heb! Maar deze weekhebik nog het impulsieve besluit gemaaktdat ikzondagmiddag nog voor 1 week terug vlieg naar Neukirchen, om zelf nog een weekje op vakantie te gaan!

Cool
Ik ga dan dus niet meer werken, maar wel nog lekker zelf skiën en andere leuke dingen doen! Dus echt een definitief afscheid was het nog niet, maar natuurllijk wel bij de skischool en het voelt ook zo raar dat ik niet meer hoef te werken. Dat ik niet 's ochtends in de gondel stap, om half 10 bespreking is, 10 uur voorskiën etc. Ik ben zo in dat ritme gekomen en nu zit ik thuis zonder bergen, zonder sneeuw, heel gek allemaal. Dus ik ben blij dat ik nog een weekje terug kan gaan om echt afscheid te nemen. 10 april is het skiseizoen ook voorbij, dus ik denk dat ik er dan ook meer vrede mee heb om weg te gaan (alhoewel, zal ik dat ooit hebben???
Cry
).

Maar ik weet zeker dat ik nog ooit terug zal gaan, dat heeft de skischool me ook al gevraagd hihi! Alle chefs waren super tevreden over mij en hopen stiekem dat ik de selectie van geneeskunde niet zal halen zodat ik een heel seizoen terug kan komen, whoepsiee hihi. Maar ook als ik volgend jaar wel ga studeren dan ga ik sws in de vakanties terug!

Oja, afgelopen zaterdag hebben we trouwens met alle collega's boven op de berg een bbq gehouden en hebben we allemaal in het bergrestaurant geslapen. Was super vet om de zonsondergang te bekijken, en om met z'n alle als enige de hele avond en nacht op de berg te zijn! We hebben toen ook nog rondgefietst op van die sneeuwfietsjes haha! Én een van mijn dromen is nog uitgekomen: ik heb zelf sneeuwscooter gereden, waaah dat was gaaf!!

Tongue Out

Ik zal volgende week nog 1 blog schrijven over mijn vakantie. Maar voor nu alvast, super leuk en bedankt dat ik mijn avontuur met jullie heb mogen delen! Ik heb genoten en ik hoop dat ik jullie een beetje mee heb kunnen laten genieten!

Lieve groetjes Milou

Reacties

Reacties

Jolanda

Milou. Het ontroert me. Fijn dat je er weer bent. Liefs mama

Lisette

Mooi geschreven Milou. Het is bijna voelbaar dat je zo genoten hebt. Lekker nog een weekje nagenieten.

Lisette

Danielle

Wat een fantastisch verhaal. Wat goed dat je dit hebt gedaan. Heel veel succes in Maastricht morgen en geniet van je vakantie volgende week.

T Wolters

Mooi verhaal , en wat liefde om je heen je voeld je zeker een rijk mens . Nog een fijne week
Veel succes in Maastricht

Ricky en Marion

He meissie ! Safe home.. Wat heb jij genoten ! Super dat je dit gedaan hebt. Een ervaring rijker die niemand je meer af pakt! Veel succes morgen in Maastricht ! Kom je snel keer op de thee ???? en spelen met Sam en Tren! Zowieso tot de 16e leuk ??! X

Oma

Milou wat fantastisch dat je dat hebt ondernomen. Het enthousiasme spat er van af. Dat is een hele ervaring die niemand je meer af kan nemen..Geniet nog maar een weekje na en we wensen je heel veel succes in Maastricht.
Liefs opa en oma xxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!