milourademaekers.reismee.nl

enjoying the last moments

Heyhey!

De laatste weken heb ik het zo ontzettend druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om een blog te schrijven.. Maar het waren wel super leuke weken!! :) Vorige week was het met lesgeven niet zo heel druk, ik begon in Kinderland. Op maandag kreeg ik een groepje uit kinderland en op vrijdag konden ze rode piste skiën! Daar was ik best wel trots op want ik heb nog nooit met mijn groepje rode piste kunnen skiën. Op vrijdag was er een braderie in het dorp en moest ik samen met Aranka (collega) meehelpen met de kleurplatenwedstrijd. Kindjes kwamen dan bij ons kleuren en dan kregen ze daarna een chocolade paashaas.

Zaterdag ben ik met collega's naar Gerlos geweest. Dit was een van de beste dagen van het hele seizoen! Volle bak skiën, super mooi weer. Echt heerlijk! We hadden van 8.45 uur tot 13.00 uur geskied en toen hadden we al 60 km geskied! Zo leuk om te skiën met allemaal goede skiërs, daar leer je ook echt veel van. Daarna hebben we nog samen gegeten en op een terrasje gezeten.

Deze week is de drukste week van het hele seizoen, paasvakantie. We werken nu met 84 leraren en dit is nog te weinig. Het is echt een grote chaos, niet zo heel chill dus. Wel heb ik een groepje dat behoorlijk goed kan skiën, de eerste dag konden we al meteen blauwe piste skiën, dus dat was ook wel eens leuk.

Na het werken doe ik vanalles de afgelopen weken. Veel après skiën hihihihi, zwemmen, sauna of eten met collega's. Ik ben ook een paar keer gaan logeren bij collega's die hier een eigen huis hebben. Ook hebben we een meidenavond gedaan met de vrouwelijke collega's (wat er maar 8 zijn, de rest zijn allemaal jongens haha). Maar op onze meidenavons hebben we wel iets heel mannelijks moeten doen. We hadden namelijk een lekke band met de auto en toen hebben we helemaal alleen de band verwisseld, girl power!!

Helaas gaat nu mijn laatste week in, huilennn :( Volgende week woensdag rijd ik samen met een collega naar huis. Ik vind het heel erg om naar huis te gaan, ik heb het zo naar mijn zin hier en ik ga iedereen heel erg missen. Het is echt mijn 2de familie geworden hier! Dus ik ga nog met volle teugen genieten van deze laatste week! En dan zie ik jullie volgende week weer! :)

kuskus Milou

Reacties

Reacties

Jolanda

Lieve Milou,
Heerlijk om je volgende week weer te zien. Ik zie er wel naar uit. Heb je gemist. Geniet nu met alles wat je in je hebt van je vrienden en alles er omheen. Je kunt altijd terug ! Liefs mama

T Wolters

Nou wel jammer stoppen .Geniet er nog even van
Maar is wel een mooie tijd geweest leuk om aan terug te denken ?????????????????????????????
Goede reis naar huis

Oma

Hoi Milou,
Fijn dat je de volgende week weer thuis bent, voor jou niet als ik dat allemaal zo lees. Heerlijk dat je zo hebt genoten en geniet de laatste week nog maar met volle teugen. Een hele ervaring die neemt niemand je meer af. We wensen je een goede thuisreis. Een dikke knuffel van oma en opa.

Jeremy

Geniet van de leste daagjes! :)

Marion & Ricky

Snel gegaan meid! Hopelijk heb je een prachtige tijd gehad! Safe trip home! En tot snel!
Groetjes ook van Sam en Tren!
Kom maar weer snel keer oppassen gezellig!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!