milourademaekers.reismee.nl

THIS IS LIFE

Vrijdag 26 maart 2016 wat een prachtige dag! Het heeft de hele nacht gesneeuwd, zodat er eindelijk ook weer eens wat sneeuw in het dal lag, zo veel mooier als alles wit is. Ik nam om 8 uur de gondel omhoog, kort geholpen met kinderland opbouwen en toen samen met Stefan gaan skiën. De liften zijn dan voor gasten nog niet open, waardoor we de enige waren in het hele skigebied, zo cool! Vers geprepareerde pistes, Neuschnee en een zonnetje. Echt een prachtige ochtend! Om 10.15 uur begon ik met werken, ik had nog maar 3 kindjes die alledrie behoorlijk goed konden skiën. Dus in een lekker tempo kunnen skiën. Alleen sloeg het weer opeens om, dichte mist en ijskoud. Toen ben ik met de kids naar binnen gegaan en chocomel gedronken. 'S middags had ik nog maar 1 kindje over, dat is te weinig om mee te gaan skiën. Je moet dan overleggen met andere collega's en dan je kind afgeven aan iemand die er nog meer heeft. In de middag had ik dus vrij en klaarde het helemaal op. Het weer was nu super en behoorlijk veel mensen hoefde niet meer te werken. Ik ben toen met een aantal collega's volgas gaan skiën. Vooral off-piste door de verse sneeuw, gesprongen, en zelfs ook een paar keer door de halfpipe!! Ik vind het zo cool dat ik dit nu allemaal kan doen. Als ik nu terug kijk naar mijn skitechniek die ik had toen ik hieraan begon en mijn techniek nu, is er al zoveel verbeterd. Wat ik vandaag allemaal gedaan heb had ik toen nooit gekund. Dus dat geeft wel een heerlijk gevoel! Daarna zijn we nog lekker in de zon gaan zitten chillen. Nu gaan we koken en daarna nog opstap, aangezien het voor een aantal collega's vandaag helaas de laatste avond is.

Oja, zooo schattig. Ik had gisteren een meisje voor het laatst, vandaag zou ze met haar ouders gaan skiën. Maaar toen stond ze opeens in de middagpauze bij mijn verzamelplaats. Ze was vanochtend heel hard huilend wakker geworden, omdat ze mij zo erg ging missen, zo ontzettend zoet! Toen heeft ze nog iets voor mij geknutseld en dat kwam ze me dus vanmiddag nog geven.
Echt heel erg lief, dat zijn echt de leuke dingen. Ook van veel ouders gehoord dat de kinderen in Nederland in de skihal al op les hadden gezeten en dat ze het daar allemaal vreselijk vonden en de hele tijd huilde, bang waren en dat ze deze week bij mij zo enthousiast waren geworden dat ze niet meer wilde stoppen met skiën. En ook vet om te zien hoeveel de kindjes leren in 1 week. Op het begin kunnen ze nog helemaal niks en op het einde van de week komen ze met gemak de blauwe piste af.
Dus al met al, was vandaag echt helemaal top!!
LIVING THE ULTIMATE DREAM
Cool

Reacties

Reacties

Sofie

Super leuk mil! Kei leuk dien verhalen, geniet mer vollop doa(mer det zulse zeker doon)

Oma

wat een heerlijk bericht, als je weer thuis bent zul je wel even moeten wennen. Leuk zo'n knutselwerkje, dat heeft heel veel waarde,en ook de waardering van de ouders.
Geweldig dat je zelf nog zoveel kunt leren, geniet maar en een fijne avond. Groetjes opa en oma xxx.

Jolanda hodzelmans

Hè meissie. Het enthousiasme spat eraf. Topper om te lezen dat je zo geniet. Enjoy ??????

Harm-rademaekers@kpnmail.nl

Heerlijk om te lezen Milou !!! Fijn dat je volop geniet. Supertoll.

Danielle

Geweldig Milou, geniet ervan !!!

Ricky & Marion

Wat leuk zeg !! Enjoy! Het zijn de kleine dingen die het doen!

T Wolters

Wat leuk zo'n papiertje.j liefde geven maar ook terug krijgen .Knap hoor wat je allemaal doet geweldig Geniet er maar van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!