milourademaekers.reismee.nl

Snowboarden en Gerlos

Hallootjes!

Zondag: SNOWBOARDDAG!
Ik ging snowboarden met Edwin. We begonnen op een groene piste (even voor de duidelijkheid, van makkelijk naar moeilijk: groen - blauw - rood - zwart). Op de groene piste ging het best wel goed, ik ben zelfs niet uit de sleeplift gevallen! Dus toen nam Edwin me in zijn enthousiasme mee naar de rode piste, wat dus best een grote stap is. Dat was te merken haha, eerder glijdend/kruipend/rollend naar beneden gekomen dan dat ik daadwerkelijk gesnowboard heb ;) Dus toen zijn we toch maar terug gegaan naar de groene en blauwe piste, wat nu wel redelijk lukt. Maar eigenlijk vind ik skiën toch wel leuker!
In dit filmpje zijn mijn kunsten te zien: https://youtu.be/qoSuAlpGijI
Maandag ging Edwin zijn vrienden opzoeken in Gerlos. Met mijn skipas mag ik daar ook skiën, dus ben ik meegegaan. Gerlos staat in verbinding met Köningsleiten en is behoorlijk groot. Maar ik vond het wel een heel massaal gebied, er waren eigenlijk alleen maar liften en pistes, geen natuur meer. Dat vond ik wel jammer, en het weer was ook niet zo heel goed. Maar we hadden wel een leuke dag gehad. Heel toevallig kwam ik ook nog iemand tegen uit mijn skigroepje van de anwänter, dus daar ook nog even mee bij kunnen kletsen!
Dinsdag hebben we 's ochtends skilerarentraining gehad. Alle nieuwe mensen zaten bij elkaar in een groepje. We kregen tips welke pistes we het beste kunnen skiën met beginners en hoe je daar veilig kunt komen. Dit was wel handig om te weten. Daarna heb ik zelf nog geskied in Neukirchen.
Woensdag ben ik een dagje thuisgebleven en heb ik huishoudelijke taken gedaan haha. Gepoetst, gewassen en koekjes gebakken voor mijn lieve huisgenoten :) Maar verder was het echt een saaie dag.
Vandaag ben ik dus maar weer flink gaan skiën. 's Ochtends heb ik alleen geskied, lekker muziekje op en VOLLGAS! Rond13.00 uurkwam ik Edwin tegen en heb ik de rest van de middag met hem geskied. Het was een heerlijke dag, mooi weer en flink wat kilometers gemaakt :)
Vanavond gaat Hettie (huisgenoot) me leren waxen en slijpen.
Zaterdag begin ik met werken. Er komt een grote schoolgroep met beginners. Ik sta samen met 5 andere leraren ingedeeld op kinderland. Ik moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind om les te gaan geven, maar ik heb er ook wel zin in!
Ciao XX

Reacties

Reacties

Oma

Dat snowboarden viel dus nog niet mee, maar wel leuk dat je 't hebt geprobeerd. Het zal de eerste dag best spannend zijn het lesgeven, maar we wensen je heel veel succes. Vonden ze de koekjes lekker? Geniet maar . Xxxx opa en oma

Ricky en Marion

Wat leuk allemaal Milou !! En veel succes gewenst ???? maar zal wel goed komen! X

Jolanda

Hè lieverd. Komt goed Rn klinkt goed. Gewoon lekker gezelf zijn. Er stroomt al twee generaties lerarenbeleid door je aderen dus jij zal er ook best iets van hebben ! Succes !

Lisette

Het Milou. Wat grappig om te lezen dat je na al die kilometers skiën een dagje niet skiën als saai ervaart. Dat geeft alleen maar aan dat je daar helemaal op je plek zit. Laat het lesgeven je maar gewoon overkomen. Het enthousiasme dat je uitstraalt kun je vast overbrengen op de kinderen. Enjoy x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!