milourademaekers.reismee.nl

Super-G Kitzbühel & contract

Hallooo!

Ondertussen zit ik al bijna een week in Neukirchen. Ik ben erg blij dat ik van huis ben geswitcht, want hier is het super gezellig! Het huis is fijn, de liggings is fijn, de mensen zijn fijn. Allemaal top! Ook koken en eten we elke dag samen.
Donderdag is een vriend van de anwärter cursus langsgekomen en hebben we geskied in Neukirchen/Bramberg. Vrijdag zijn we samen naar Kitzbühel geweest. Hier waren de 76ste Hahnenkamm-Rennen. We waren al vroeg op de piste zodat we eerst zelf nog even konden skiën.Om 11.45 uurbegon de Super-G. Hier hebben we ongeveer een uur naar gekeken. Het was echt gaaf om te zien hoe goed zij kunnen skiën en hoe ontzettend hard dat dat gaat! Daarna hebben we zelf nog geskied. Skigebied Kitzbühel is erg mooi en vooral ook heel groot (173 km piste en 46 liften). Het was een heerlijke dag met heel veel zon! Volop genoten!
Vandaag ben ik ook weer gaan skiën, maar niet zo lang. Het waaide heel erg hard, dus het was niet zo fijn om te skiën. Daarna ben ik naar de skischool gegaan, waar ik mijn skipak heb opgehaald en het contract getekend heb. Dus nu ben ik officieel een skilerares, woehoee !
Als het weer morgen beter is, ga ik leren snowboarden van een huisgenoot :)
Tschüss xxx

Reacties

Reacties

T Wolters

Proficiat en nu les gaan geven
Fijn dat je in dit huis bent en ook nog leuke mede bewoners hebt
Succes met snowboarden
Groetjes

Danielle

Dat klinkt weer helemaal geweldig. Have fun !!!

Jolanda hodzelmans

Klinkt heerlijk allemaal.

Oma

Super en nu over een paar dagen aan de slag. Fijn dat je de super G met eigen ogen hebt kunnen zien, toch heel anders dan op de TV. Ben benieuwd hoe het snowboarden gaat, succes.ook fijn dat je gezellige huisgenoten hebt.
Have fun. xxxx

Neele

Haa Milouke !!

Ik zie/lees dat je het heel erg naar je zin hebt daar!Super!
Wij moeten hard werken bij de jumbo zonder ons Milou haha.
Nog heel veel plezier en niet te veel vallen hé!!

Dikke KUS Neele !!! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!