milourademaekers.reismee.nl

Aankomst in Neukirchen

Hey allemaal!

Maandagmiddagben ik naar Neukirchen vertrokken. Het was heel jammer om afscheid te moeten nemen van iedereen. We hadden zo'n ontzettend leuke groep. Nederlanders én Oostenrijkers. Het is eigenlijk gek dat je in 10 dagen zo'n hechte band met mensen kan krijgen. Het was echt een geweldige week, veel geleerd en nog veel meer lol gehad.
Maandag kwam ik samen met Rein rond17.00 uuraan in het skilerarenhuis. Er was niemand thuis maar de deur was gewoon open dus waren we maar naar binnen gegaan en gewacht tot er iemand thuis kwam. Het bleek dat het een huis vol jongens was en ik dus als enige meisje daar ging wonen. Dat vond ik niet zo leuk, dus ben ik de volgende dag bij de skischool gaan vragen of ik niet kon verhuizen naar een ander skilerarenhuis, waar wel meisjes waren. Dat was geen probleem, dus ben ik dinsdag verhuisd. Ik woon nu in een huis met 5 meisjes en 6 jongens, allemaal tussen de 19 en 26 jaar. De helft skied en de andere helft snowboard. Er hangt een gezellige sfeer in het huis en iedereen is aardig. En het zijn btw allemaal Nederlanders en een Belg. Ik lig samen met een Nederlands meisje op de kamer, ook heel gezellig :)
Dinsdag ben ik ook samen met Rein en een andere jongen van de skischool gaan skiën. Hij heeft ons het gebied een beetje laten zien en uitgelegd welke pistes je kan doen met je beginnersgroepje. Het gebied is behoorlijk klein. Je gaat met de gondel omhoog, dan ski je aan de andere kant van de berg naar beneden en dan kom je in een soort kom waarin aan alle kanten pistes zijn; 3 stoeltjesliften en 6 sleepliften. Dan heb je ook nog een dalafdaling naar Neukirchen en een naar Bramberg.
Gisteravknd ben ik trouwens direct mee gaan rodelen met mijn nieuwe huisgenoten, op de langst verlichte rodelbaan ter wereld (14 km). Het was best een heftige tocht, met veel vallen en blauwe plekken maar wel heel gezellig!
31 januari hoef ik pas te beginnen met werken, dus ik kan nu nog anderhalve week vakantie vieren!
Groetjes uit Neukirchen XX

Reacties

Reacties

Lisette

Fijn om te lezen dat je weer op je plekje zit. Geniet van de vrije dagen x

Jolanda

Fijn meis. Je regelt het allemaal super voor jezelf. Ben trots op je. Lekker genieten van alles om je heen. Enjoy life !

Oma

Fijn dat je zo geniet en nu nog fijn vakantie kunt vieren tot 31 januari. OOok goed gedaan dat je met nu meerdere meiden in het huis woont. Die blauwe plekken verdwijnen wel weer,als je maar plezier hebt gehad. Geniet en we kijken uit naar het volgende verslag. Gr. En een dikke knuffel van opa en oma.

Marion & Ricky

Wat een avonturen Milou !!! Zie je hoe snel je vrienden maakt! Enjoy!????

Danielle

Geweldig Milou, dat heb je goed geregeld. Geniet ervan...

Femke

Wat leuk milou! En geniet nog van je vakantie ! x

T Wolters

Leuk Milou we hopen dat je het leuk vind les geven
Juffrouw Milou goed gedaan
Maar geniet nog maar even voor je begint
Veel plezier
Gr Jo en Toos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!