milourademaekers.reismee.nl

Dokter in spe !

Hi !

Gisteren eindelijk het verlossende nieuws gekregen. Definitief aangenomen voor geneeskunde in Maastricht! CAN'T BELIEVE IT! Toen ik het mailtje kreeg durfde ik het bijna niet te lezen, maar het stond er echt: nummer 137 op de ranglijst, met 316 plaatsen, dus definitief toegelaten! WOEHOEE wat een opluchting! Tranen van geluk, mijn droom wordt werkelijkheid! Dus dat hebben we gisteravond lekker gevierd op het strand, inclusief nachtzwemmen & prosecco :)
Ik heb het hier steeds beter naar mijn zin en moet er nu niet aan denken om naar huis te gaan. Gelukkig heb ik nog 2,5 maand! Al 1 maand om.. Gaat toch wel snel! Op het werk ben ik nu definitief benoemd tot 'restaurantmeisje' ipv 'beachgirl' , ze vonden mij te lief voor op het strand en vonden het wat chiquere restaurant beter bij mij passen. Ik vind dit zelf ook leuker, dus ben er helemaal tevreden mee! Heb ook een leuke nieuwe collega met wie ik het restaurant moet runnen, en dat gaat super! Dus ik vind het helemaal niet erg om te gaan werken.
Verder zijn we gisteren met alle collega's naar het ziekenhuis moeten gaan. Als je hier in de horeca wil werken, moet je eerst getest worden of je geen enge ziektes hebt en dan krijg je een soort vergunning. Deze vergunning was bij iedereen verlopen, dus hoefde ik gelukkig niet alleen te gaan! En uiteindelijk viel het ook allemaal wel mee in het ziekenhuis, de verhalen waren veel enger haha!
We hebben ook een supermooi privéstrand ontdekt wat hoort bij het duurste hotel van Bonaire, Harbour Village. Hier verblijft de koninklijke familie altijd. Maar dat ligt dus om het hoekje van Spice Beach Club en je kunt daar gewoon naartoe zwemmen. Gek genoeg zijn daar amper mensen en ook geen beveiliging. Dus nu zwemmen wij daar steeds heen en doen we alsof we hotelgasten zijn. Gaan we lekker chillen in de hangmat en in het zwembad en daarna zwemmen we weer terug naar Spice haha! Je kunt daar ook heel mooi snorkelen en er ligt een scheepswrak onder water. Dus de afgelopen dagen hebben we daar volop genoten en leef ik echt een prinsessenleven! <3
Morgen gaan er 5 super collega's naar huis .. :( Ookal ken ik ze pas een maand, zal ik ze toch gaan missen. Afgelopen zaterdag hebben we wel een leuk afscheidsfeest gehad en vandaag hebben we nog met z'n allen afgesproken op het strand.
Al met al heb ik nu een super tijd en vermaak ik me prima!
Adios X

Reacties

Reacties

Francine

Ha Milou!
Erg leuk om je blog steeds te lezen en ben erg blij dat je steeds meer je draai vindt daar en zelfs niet meer naar huis wilt hahah! Eerlijk van je dat je aangaf dat je heimwee heb gehad en knap van je dat je dat meteen wilt veranderen Door straks samen te gaan wonen.

Dan het verlossende nieuws wauw zeg!! Yesyesyes proficiat Milou! Eindelijk toegelaten! Proficiat en geniet daar en van je nu al beetje overwinning!!

Gr. Francine

Harm

Leuk om je verhaal weer te lezen en heb nog vaak gedacht aan het goede nieuws. Super trots op jou!!! xxx

T Wolters

Proficiat mila je kan naar Maastricht hiep hiep hoera
Wat fijn je werk aan zee en dat je het zo leuk vind
En lekker ook vrije tijd voor je zelf
Zit op Tenerife ook heerlijk weer
Groetjes

Oma

Heerlijk weer je reisverhalen te lezen en dat je 't nu zo naar de zin hebt, maar 't mooiste bericht dat we gisteren kregen was dat je aangenomen was in Maastricht, super. Goed gedaan dat jullie het samen gevierd hebben, wij hebben er ook op geproost, want dat was 't wel waard. Een hele zorg minder. Nu kun je heel telext werken en genieten. Miou nogmaals proficiat en geniet. Xxx opa en oma.

Ricky & Marion

Oh wat helemaal te gek allemaal !!
Fijn dat je nu zo je draai hebt gevonden
Volgende week gaan we face time he!
Tot aps????

Mama

Milou, heerlijk om je enthousiasme nu te lezen. Als ik een stickertje mag plakken dan krijg jij "doorzetter" van mij. Het was niet makkelijk. Vwo, geen plek in Utrecht en Leuven. Heimwee op Bonaire.
Maar nu rollen de ballen weer jouw kant op. Hard voor gewerkt. Goed gedaan. Ik ben trots op je.
Kunnen we volgend jaar samen naar Mestreech ????

Stefanie Leijssen

Hee Milou,

Wat FAN-TAS-TISCH dat je bent aangenomen in Maastricht! Als iemand het verdiend had...!!

Ik zie dat je het enorm naar je zin hebt! Erg leuk om je blog te lezen! Geniet nog lekker van de mooie omgeving, leuke collega's, etc. Tot over een paar maanden!

Paula

Gefeliciteerd Milou! Wat fijn dat je bent toegelaten in Maastricht. Je ziet....de aanhouder wint. Het leven gaat niet altijd over rozen, maar jij knokt je er wel doorheen. Dat vind ik knap van jou. Je gaat niet bij de pakken neerzitten, maar geeft er een positieve draai aan. Super. En hou dit vol. Geniet nog maar van de mooie tijd op Bonaire!

joyce van rijen

allereerst gefeliciteerd met het goede nieuws en op Bonair; geniet!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!