milourademaekers.reismee.nl

Bye Bye Bonaire

Hallo allemaal!
Ik ben sinds zondagochtend weer back in town! woehoe #NOT ...
Alhoewel ik het de eerste weken niet altijd even leuk heb gevonden op Bonaire en ik af en toe wel heimwee had, was daar nu niks meer van over! De laatste maand heb ik volop genoten van het mooie eiland en alle leuke mensen die er wonen. Ik had het dan ook moeilijk met afscheid nemen op het vliegveld..

Cry
Je bouwt zo'n band op met bepaalde mensen, en die moet je dan nu achterlaten in de onzekerheid of je ze ooit nog zult zien. Heel gek is dat.. en NIET leuk
Frown
Gelukkig maar dat er tegenwoordig skype bestaat, én ik heb een nieuwe telefoon dus ik kan weer whatsappen!

Wat ik de afgelopen week nog gedaan heb?
Dinsdagavond was uiteindelijk mijn laatste werkdag, en de traditie is dat je dan het zwembad in wordt gegooid.. Nou dat gebeurde ook, maar uiteindellijk lagen we er met het hele Spice-team in haha, geweldig! Woensdagavond hebben Nikki en ik toen nog een afscheidsfeestje gehouden bij ons in de tuin met als dresscode: WHITE ! Dit was ook heel gezellig met als afsluiter weer een poolparty! Donderdagavond hebben we nog een 7-gangen diner gekregen bij Spice, gemaakt door onze werkgever en tevens chefkok Han, superlekker en fijn! Ovderdag hebben we steeds gezwommen en nog een beetje getourd over het eiland, lekker gerelaxed en gedaan waar we zin in hadden. Prima afsluiting van weer een top ervaring in het buitenland, waar ik onder andere dit gedaan en geleerd heb:

- windsurfen
- zeeschildpadden zien met snorkelen
- nachtsnorkelen & tarpons zien jagen
- hele nacht sterren kijken
- cocktails drinken
- picknicken op de meest mooie plekken
- bootje huren & wakeboarden
- cliffjumpen
- scooter leren rijden
- touren lags de Noord- en Zuidkant
- naar klein Bonaire
- naar Seru Largu
- mangrovetocht
- zwemmen in infinitypools <3
- drankjes bij Havana, Cuba Compagnie & Lukas bar

FAVO'S:

Laughing

Mooiste strand: Bachelor's Beach
Mooiste snorkelplek: 1000steps
Lekkerste drankje: Ice Cappuccino met slagroom
Favorite Cocktail: Strawberry Shortcake
Favorite food: Lobster bisque soup
Leukste dier: Leguaan
Leukste slaapplek: Julio A. Abraham Bulevard 92
Leukste roommate: Nikki Brauckmiller
En daarbij natuurlijk veel horeca-ervaring opgedaan, bruin geworden en ontzettend veel leuke mensen ontmoet! Mocht je ooit naar Bonaire gaan, breng dan zeker een bezoekje aan Spice Beach Club & doe een aantal dingen van mijn bucketlist, dan ga je een top vakantie hebben!


Ayoooooo, Milou

Reacties

Reacties

Harm

Top !!! Wat een ervaringen.
Ik ben super blij voor jou met alles wat je in het tussenjaar ondernomen hebt. #trotsopjou :)

Marion en Ricky

Woh Milou ! Ervaring voor het leven .. ! Heb je toch maar even gedaan!! Wij zijn ook trots op je !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!