milourademaekers.reismee.nl

Verhuisd & Eilandtours

Hey allemaal!

Ik ben verhuisd! & het is heerlijk! Nu voelt het echt alsof ik op vakantie ben (wat natuurlijk ook wel een beetje zo is). Als ik opsta, moet ik 20m lopen en dan zit ik in het zwembad, heeeeerlijk! Ook heb ik al een paar buren ontmoet. Dat vind ik toch wel een fijn gevoel om niet helemaal alleen te zijn :) En de kamer zelf is misschien iets minder mooi dan mijn vorige, maar hij heeft een bed en een douche dus dat is het belangrijkst! Ook zit ik nu dichter bij het centrum en had ik al verteld over het zwembad? ;) we hebben ook nog een soort terras bij het zwembad met een BBQ en hangmatten, waar ik gisteren al lekker gebruik van heb gemaakt met collega's.
Verder heeft mijn beste vriendinnetje hier een scooter kunnen regelen, waar we nu een beetje samen mee doen. We zijn er echt helemaal gelukkig mee! Want je bent toch beperkter in wat je kunt doen als je alleen een fiets hebt. Dus gisteren hebben we een hele eilandtour gedaan en dat was echt fantastisch. Ik heb zelf ook voor het eerst scooter gereden en met snorkelen hebben we zeeschilpadden gezien echt op 1m afstand, een kreeft, flamingo's, en toen we gingen picknicken kwam er een leguaan mee-eten haha. Normaal rennen die meteen weg als je in de buurt komt maar deze kwam echt op ons af om ons eten af te pakken haha. Het fijne van dit eiland vind ik ook dat het nooit ergens druk is. Bijvoorbeeld als je ergens in zee gaat zwemmen of snorkelen, zijn daar hooguit 10 andere mensen. Lekker rustig.
Zometeen ga ik nog een eilandtour doen met Marianne maar nu aan de zuidkant. Verder gaat op het werk alles goed & ik ben nog steeds aan het genieten van mijn tijd hier!
X Milou

Reacties

Reacties

Marion & Ricky

Wat fijn allemaal !!! En fijn dat je verhuisd bent !
Goed om te lezen dat je aan het genieten bent ! Doe dit met volle teugen! Knuffel van ons! Zijn trots op je!

Jolanda

Klinkt goed Milou.
Eigen zwembad. Goed gedaan.

Oma

Fijn dat je verhuisd bent en nu bij anderen woont. Je kamer is niet zo mooi dan die vorige, maar als ik 't zo lees ben je daar toch niet veel. Mooi om met de scooter rond te krossen, super. Geniet nog maar zolang je daar bent, want nu heb je de kans. Knuffel van opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!