milourademaekers.reismee.nl

Eerste werkdagen

Hallo!

Ik ben onverwachtvrijdagavondal begonnen met werken, happy hour! Het drukste moment van de hele week. Ik moest buckets met bier en wijn maken en heb bedrijfskleding gekregen.Zaterdag t/m maandagheb ik van 9-18 gewerkt op het strand. Tussen de bedjes doorlopen om mensen te bedienen. Dit vind ik heel erg leuk om te doen, want de mensen op het strand zijn allemaal heel aardig en vrolijk. De meeste toeristen komen uit Nederland, maar er zijn ook enkele Amerikanen (vooral uit Colorado). Zaterdag was het echt afzien in de hitte, maar ondertussen ben ik er al redelijk aan gewend. Er staat ook altijd wind, dat scheelt natuurlijk wel :)
Vandaag heb ik een dagje vrij. Ik ga zo met de watertaxi naar klein Bonaire (klein eilandje voor de kust van Bonaire, 6 km2 groot) om te snorkelen. Nu lig ik nog lekker aan het zwembad te chillen.
Behalve vissen zitten er nog veel meer dieren. Zo lopen de ezels en geiten los over straat en zie je overal leguanen en hagedissen voorbij schieten. Ook had ik gisteren onder het werken opeens een heremietkreeft op mijn arm zitten haha! En heb ik ook een mega kakkerlak gezien, iell!
Ik vind het wel nog steeds gek dat je overal Nederlands kan praten. Je bent zo ver weg, op een tropisch eiland en alles is gewoon Nederlands, heel vreemd. Ze hebben ook een Albert Heijn en een soort jumbo hier hihi!